Vastaa asiakastyytyväisyystutkimukseen ja ole seuraava voittaja | Pelicans

Perjantai 26.4. 18:30 VS.

Vastaa asiakastyytyväisyystutkimukseen ja ole seuraava voittaja

Asiakastyytyväisyystutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä liittyen Pelicansin ottelutapahtumien toimintaan ja palveluihin.

Pelicansin edellisessä arvonnassa jaossa oli VIP-paketteja Cheekin loppuunmyydylle jäähyväiskeikalle sekä Pelicans-jopo. Kuvassa uniikin turkoosin jopon onnellinen uusi omistaja.

Tradenomiopiskelija Olli Saari toteuttaa yhteistyössä Pelicansin kanssa opinnäytetyönään asiakastyytyväisyystutkimuksen, jonka aiheena on Pelicansin kotiottelut. Toivomme mahdollisimman monen otteluissa säännöllisesti tai epäsäännöllisesti vierailevan vastaavan kyselyyn, jotta saamme mahdollisimman kattavan otannan ja pystymme kehittämään toimintaamme asiakkaiden toivomaan suuntaan.

Kaikkien vastaajien kesken arvotaan useampia upeita Pelicansin tuotepaketteja, joten vastaaminen kannattaa. Kaikkiaan kysely vie aikaa 5-10 minuuttia. Vastaamisaikaa on 22.7 saakka.

Vastaamaan pääset tästä linkistä. ​​​​​​​