Perjantai 15.12. 18:30 VS.

Rekisteriseloste

REKISTERISELOSTE

REKISTERINPITÄJÄ:

Lahden Pelicans Oy, 1548254-0, Svinhufvudinkatu 29, 15110 Lahti

HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYN TARKOITUS:

Lahden Pelicans Oy:n Verkkokaupan asiakasrekisterin henkilötietojen tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, asiakkaan ja myyjän oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely verkkokauppaan liittyviin tarkoituksiin ja asiakasviestintään.

REKISTERIN TIETOSISÄLTÖ:

Asiakkaan yhteystiedot ja tilaamisen mahdollistavat tiedot: sukunimi, etunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, matkapuhelinnumero ja sähköpostiosoite. Salasanaa ei ole rekisterissä, järjestelmä tarkistaa sen asiakkaan kirjautuessa.

Tiedot asiakkaiden tilauksista, toimituksista ja palautuksista.

TIETOLÄHTEET JA TIETOJEN LUOVUTUS

Rekisterin yhteys- ja asiakkuustiedot saadaan asiakassuhteen syntyessä ja sen aikana asiakkaan rekisterinpitäjälle tekemistä ilmoituksista. Jos rekisteröidyn asiakkaan tiedoissa tapahtuu muutosta, asiakas ilmoittaa siitä itse uutta tilaustaan tehdessä.

Asiakasrekisteristä ei luovuteta tietoja eteenpäin ja ne jäävät ainoastaan rekisterinpitäjälle.

REKISTERÖITYMISEN VAPAAEHTOISUUS

Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä.

Rekisteröityminen on kuitenkin toivottavaa, jotta pystymme palvelemaan asiakkaitamme mahdollisimman hyvin.

REKISTERIN SUOJAUS, TIETOJEN TARKASTUSOIKEUS JA POISTAMINEN

Verkkokaupan rekisteri sijaitsee vain Verkkokaupan suojatulla palvelimella. Jos Verkkokaupan rekisteristä tulostetaan manuaalista aineistoa, aineisto säilytetään lukitussa tilassa ja aineiston käsittelyyn on pääsy vain asiaankuuluvilla henkilöillä.

Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa rekisteriin tallennetut itseään koskevat tiedot ja saada niistä kopiot. Tarkastuspyyntö tulee tehdä kirjallisena ja osoittaa Lahden Pelicans Oy:lle.

Asiakkaan rekisteritiedot voidaan poistaa asiakkaan vaatimuksesta tai asiakassuhteen päättymisen vuoksi. Lisäksi tietoja voidaan joutua poistamaan valvonnan seurauksena, mikäli asiakas väärinkäyttää palvelua tai harjoittaa palvelun avulla esimerkiksi rikollista toimintaa.